2012-09-25

Male!?


Ja! Så langt er vi kommet, at stue/kjøkken er ferdig malt, og tak på alle soverom pluss walk in. Hurra, hurra!
Vi venter på at tapeten til kjøkkenet skal komme, og mens vi venter har vi noen snille venner som hjelper oss med å skru på plass kjøkkenet. Her er litt ymse bilder fra de siste ukene på huset:


Christer som sparkler.


Christer og en medhjelper i full gang med maling av stue.


Jon og Martin som skrur på kjøkkenet vårt. Den blå veggen skal tapeten komme på.
 

Endelig klarte jeg å bestemme meg for tapet til kjøkkenet!
 
 

3 kommentarer:

Camilla sa...

Herregud vad fort ni har jobbat! Imponerande! Ser fram emot färdigbilderna! :)

Mariell og Kashmir sa...

Ja, nå går det unna! Jeg er spent på å se det ferdige resultatet, nå føles det som at alt er finere enn hva jeg så for meg i hodet mitt.. :)

Mariell og Kashmir sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.