2012-06-03

IKEA-inspirasjon



Jeg var med mormor på IKEA for å hente litt inspirasjon til huset.



Et utvalg lamper, selv om favoritten min er denne lampen, som kan kjøpes på denne butikken som ligger i Os! Det er jo viktig å støtte lokalsamfunnet! :)



Myke, deilige strekke-ut-bena-sofa, selv om jeg ikke tror vi kommer til å verken bytte ut den vi har, eller gå for en SÅ romantisk stil...





Et utvalg fine stoffer. Elsker mønster + masse farger når jeg vet at veggene våre skal være hvite.

  

Gulv. Vi må velge gulv etterhvert. Jeg liker lyse gulv, men akkurat hvor lyse kan de være når veggene er hvite? Raser litt på "alt skal være hvitt", som er slik i vinden for tiden.. ;)



En hel vegg med utvalgte bilder,- "god stemning-vegg" kan man kalle det!
(selvsagt med mine egne bilder)



Hyller.




Lille speil på veggen der... Bare at de skal være enorme, slik at man kan se hele seg.
Praktisk med speil som man kan ha plass til knagger bak!

Klikker man på bildene blir de store.



1 kommentar:

elin sa...

Det kommer ju att bli hur fint som helst hos er! Ett ljust trägolv blir nog fint till vita väggar tror jag.
Ha det bäst!